Η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης - Αποχέτευσης Θήβας (ΔΕΥΑΘ) με σχετική ανακοίνωσή της ευχαριστεί όλους τους χρήστες δικτύων της για την υπομονή που επέδειξαν το προηγούμενο διάστημα στα υποχρεωτικά μέτρα για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού Covid-19.
Παράλληλα ενημερώνει ότι από χθες1 Ιουνίου επανέφερε σε πλήρη λειτουργία το Ταμείο, την υποδοχή και εξυπηρέτηση κοινού στα γραφεία της στη θέση «Χοροβοϊβόδα».
Για το διάστημα από 17 Μαρτίου 2020 μέχρι και την 31η Μαΐου 2020 και σε εφαρμογή σχετικών αποφάσεων του ΔΣ, όπως σημείωσε ο Πρόεδρος της Δ.Ε. Κωνστντίνος Βόλης, οι χρήστες δικτύων ΔΕΥΑΘ δεν θα επιβαρυνθούν με τόκους και προσαυξήσεις εκπρόθεσμης πληρωμής για λογαριασμούς και δόσεις από ρυθμίσεις, ενώ παραμένουν ενεργές όλες οι Ρυθμίσεις Οφειλών και μετατίθενται κατά 3 μήνες.
“Το κοινό θα πρέπει να προσέρχεται, όταν είναι απαραίτητο, τηρώντας όλες τις προφυλάξεις για την αποφυγή διασποράς του κορωνοϊού Covid-19, όπως αυτές έχουν οριστεί από την Ελληνική Πολιτεία.
Στην κατεύθυνση αυτή, σας παρακαλούμε να προτιμήσετε τον ηλεκτρονικό τρόπο πληρωμής λογαριασμών και τηλεφωνικής εξυπηρέτησης καταναλωτών (πληροφορίες στο τηλ. 2262022547)”, επισημαίνει και καταλήγει: “Μόνο αν αυτό δεν καθίσταται δυνατό, τότε μόνο να προσέρχεστε στη ΔΕΥΑΘ για να παραμείνουμε όλοι ασφαλείς”.