Αγωνιστική Ενότητα Παρεμβάσεις Βοιωτίας καταγγέλλει την κυβέρνηση της ΝΔ, ότι δεν λαμβάνει κανένα ουσιαστικό μέτρο για τον έλεγχο και την ανάσχεση της πανδημίας και εστιάζει στον τομέα της εκπαίδευσης.
«Δυστυχώς η ίδια κατάσταση επικρατεί και στα σχολεία. Δεν πάρθηκε κανένα μέτρο από την κυβέρνηση, για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων (εκτός από τις μάσκες γίγας και τα παγουρίνο). Δεν στηρίχθηκε η εκπαιδευτική κοινότητα ούτε στην τηλεκπαίδευση! Μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικοί, βάζοντας βαθιά το χέρι στην τσέπη, με δικά τους έξοδα αγόρασαν νέους υπολογιστές και νέες συνδέσεις στο διαδίκτυο, για να ανταποκριθούν στις νέες ανάγκες. Πάρα πολλοί μαθητές μας με οικονομικά προβλήματα, δεν μπόρεσαν να αποκτήσουν σύνδεση στην τηλεκπαίδευση με αποτέλεσμα να τους προσμετρούνται παράνομα «τηλεαπουσίες»!», αναφέρει η Α.Ε.Π Βοιωτίας και προσθέτει: «Θέλουν να νομιμοποιήσουν και μονιμοποιήσουν την τηλεκπαίδευση, με e-βαθμολόγηση και e-εξετάσεις των έγκλειστων μαθητών και προπαντός με οι e-απουσίες».
Παράλληλα τονίζει: «Θίγουν την αξιοπρέπεια μας, και προσβάλουν την κοινή λογική όλων όταν μας ζητούν να βάλουμε διαγωνίσματα, βαθμούς, απουσίες ,να αποδεχτούμε την τηλεκπαίδευση ως κανονική εκπαίδευση, ως απλοί διεκπεραιωτές και να ξεχάσουμε τον παιδαγωγικό μας ρόλο».
Ταυτόχρονα ζητά να μην καταχωρούνται απουσίες μαθητών στο my school κατά τη διάρκεια της καραντίνας, κανείς εκπαιδευτικός να μην υποχρεωθεί να παραδώσει βαθμολογία όσο διαρκεί η εξ αποστάσεως διδασκαλία, να μη γίνει καμία αξιολόγηση των μαθητών με κλειστά σχολεία, σε συνθήκες τηλεκπαίδευσης, να μη γίνουν τηλεδιαγωνίσματα και αν χρειαστεί, να μετρήσουν οι βαθμοί του β΄τετραμήνου και για το α΄τετράμηνο, δραστική μείωση και αναπροσαρμογή της ύλης, κατάργηση της τράπεζας θεμάτων, κατάργηση του θεσμικού πλαισίου για τις κάμερες.
Ακόμα επισημαίνει ότι «Η διαδικασία της τηλε-διδασκαλίας δεν μπορεί να καταγραφεί ως διδαχθείσα ύλη, επιβάλλεται η επανάληψή της μετά το άνοιγμα των σχολείων».
Τέλος ζητά «να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για να ανοίξουν τα σχολεία με ασφάλεια, με μικρά τμήματα, το πολύ 15 μαθητών, πρόσληψη του αναγκαίου αριθμού των εκπαιδευτικών και του προσωπικού καθαριότητας, μαζικά test, ιχνηλάτηση και συχνή απολύμανση των σχολείων, σε συνδυασμό με τη χρηματοδότηση, ενίσχυση και στελέχωση του ΕΣΥ» και «σε περίπτωση που το Υπουργείο δεν πάρει όλα τα παραπάνω μέτρα, τα σχολεία να ανοίξουν το πρώτο κρίσιμο διάστημα με τους μισούς μαθητές στην τάξη, και εκ περιτροπής διδασκαλία όπως έγινε τον Μάιο».
Καταλήγοντας καλούμε τους εκπαιδευτικούς και τους συλλόγους «να σταθούν με αίσθημα παιδαγωγικής ευθύνης απέναντι στους μαθητές και να πάρουν ανάλογες αποφάσεις».