ΕΣΕΚ: Πότε θα απαγορευτεί η πώληση ΙΧ βενζίνης και diesel στην Ελλάδα

Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει θέσει ως στόχο την σταδιακή κατάργηση των οχημάτων με κινητΤο νέο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ) που παρουσίασε πρόσφατα το ελληνικό υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας σχετικά με την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης προβλέπει την σταδιακή κατάργηση των οχημάτων βενζίνης και diesel και έρχεται να «κουμπώσει» χρονικά με τις αποφάσεις της ΕΕ.

Από το 2035 η κατάργηση οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης Μάλιστα το ελληνικό σχέδιο αναθεωρείται ως προς τον χρόνο απαγόρευσης των πωλήσεων με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΝ να αποκαλύπτει ότι το 2030 δεν θα διακοπεί, ούτε στην Ελλάδα, η πώληση καινούργιων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης ακολουθώντας τα βήματα και των υπολοίπων κρατών μελών της ΕΕ.

Οι πωλήσεις δεν θα διακοπούν το 2030 όπως αρχικά είχε προβλεφθεί

Η Ευρώπη έχει αποφασίσει η απαγόρευση πώλησης νέων αυτοκινήτων που εκπέμπουν CO2, δηλαδή των συμβατικών αυτοκινήτων βενζίνης και diesel, να ξεκινήσει το 2035 με εξαίρεση για μικρές ποσότητες οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης που θα χρησιμοποιούν συνθετικά καύσιμα. Αυτά τα καύσιμα παράγονται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και θεωρούνται ουδέτερα σε άνθρακα.

Ο στόχος για το 2030

Το αναθεωρημένο ΕΣΕΚ εκτιμά ότι ο στόλος των ηλεκτρικών οχημάτων σε κυκλοφορία  αναμένεται να αυξηθεί από περίπου 30.000 οχήματα σήμερα  σε περισσότερα από 460.000 το 2030 με την υφυπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας να τονίζει πως «το ΕΣΕΚ βάζει το φιλόδοξο στόχο να είναι τα ηλεκτρικά οχήματα το 50% των νέων ταξινομήσεων το 2030».

Ειδικότερα, για την περίοδο 2025-2030 προβλέπεται ο εξηλεκτρισμός των οδικών μεταφορών και η επέκταση των υποδομών φόρτισης. Για την περίοδο 2030-2040 προβλέπεται ταχεία αύξηση της ηλεκτροκίνησης στην οδικές μεταφορές ενώ για την περίοδο 2040-2050 προβλέπεται ταχεία ανάπτυξη παραγωγής πράσινου υδρογόνου, υδρογονοκίνηση στις βαριές οδικές μεταφορές, ανάπτυξη παραγωγής και χρήση υδρογόνου και συνθετικών καυσίμων με τελικό στόχο την επίτευξη της κλιματικής ουδετερότητας το 2050.

Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334

Η Ο.Ε. ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΧΟΥΤΖΟΥΜΗΣ & ΣΙΑ δηλώνει ότι η ίδια και ο παρών ιστότοπος συμμορφώνονται με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63) και ότι στο πλαίσιο αυτό διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει ή/και να αφαιρεί κάθε περιεχόμενο το οποίο κρίνει ότι είναι παράνομο, χωρίς προηγούμενη ενημέρωση ή άδεια του χρήστη, καθώς και να λαμβάνει κάθε αναγκαίο προληπτικό μέτρο για την αποτροπή της διάδοσης παράνομου περιεχομένου.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ diavima.gr

  • TAYTOTHTA
  • ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΧΟΥΤΖΟΥΜΗΣ & ΣΙΑ Ο.Ε. ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΔΙΑΒΗΜΑ»
  • ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ: diavima.gr
  • Α.Φ.Μ. 099264381 Δ.Ο.Υ. ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
  • Μέτοχοι: ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΧΟΥΤΖΟΥΜΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΧΟΥΤΖΟΥΜΗΣ
  • Διεύθυνση: ΠΑΡΟΔΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ Ι. ΠΕΡΓΑΝΤΑ 7 ΛΙΒΑΔΕΙΑ Τ.Κ. 32131 Τηλέφωνα: 2261027123, 2261023715
  • e-mail: diavima@otenet.gr & diavima1@gmail.com
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος – Διευθυντής ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΧΟΥΤΖΟΥΜΗΣ
  • Διευθυντής Σύνταξης: ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΑΡΔΩΣΑΣ
  • Διαχειριστής και Δικαιούχος του ονόματος τομέα: ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΧΟΥΤΖΟΥΜΗΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.

Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Translate