Η οδική ασφάλεια στην Ελλάδα επιδεινώνεται δραματικά. Το 2024, η ΕΛΣΤΑΤ κατέγραψε 11.273 τροχαία, με 665 θανάτους και 545 σοβαρούς τραυματισμούς, ρεκόρ πενταετίας. Το 2025, μόνο τον Μάρτιο στην Αττική, σημειώθηκαν 521 ατυχήματα, με 18 νεκρούς. Η Ελλάδα είναι 25η μεταξύ 27 κρατών-μελών της ΕΕ σε οδική ασφάλεια, ενώ ο στόχος της ΕΕ για μείωση των τροχαίων κατά 50% έως το 2030 μοιάζει ανέφικτος.
Ο νέος ΚΟΚ, που ολοκληρώθηκε στη διαβούλευση τον Ιανουάριο 2025, δεν αντιμετωπίζει αποτελεσματικά σοβαρά προβλήματα όπως η εγκατάλειψη θυμάτων, η μεγάλη καθυστέρηση απόδοσης δικαιοσύνης, οι αναγκαίες βελτιώσεις των οδικών υποδομών, η έλλειψη οδικής παιδείας κ.α. που χειροτερεύουν την κατάσταση.
Με Ερώτηση που κατέθεσα στη Βουλή και συνυπογράφουν οι Ανεξάρτητοι Βουλευτές μέλη του Κινήματος Δημοκρατίας, καλώ τους Υπουργούς Υποδομών, Προστασίας του Πολίτη και Δικαιοσύνης να ενισχύσουν την οδική ασφάλεια, να αυστηροποιήσουν τις ποινές, να επιταχύνουν την απονομή δικαιοσύνης και να εφαρμόσουν βέλτιστες ευρωπαϊκές πρακτικές.
H Ερώτηση, όπως κατατέθηκε: https://drive.google.com/file/ d/1sGNzpq7mYRnBiVu2_ irmmQLtv1G-gLbA/view?usp= sharing
Γιώτα Πούλου
Ανεξάρτητη Βουλευτής Βοιωτίας
Μέλος του Κινήματος Δημοκρατίας
Με Ερώτηση που κατέθεσα στη Βουλή και συνυπογράφουν οι Ανεξάρτητοι Βουλευτές μέλη του Κινήματος Δημοκρατίας, καλώ τους Υπουργούς Υποδομών, Προστασίας του Πολίτη και Δικαιοσύνης να ενισχύσουν την οδική ασφάλεια, να αυστηροποιήσουν τις ποινές, να επιταχύνουν την απονομή δικαιοσύνης και να εφαρμόσουν βέλτιστες ευρωπαϊκές πρακτικές.
H Ερώτηση, όπως κατατέθηκε: https://drive.google.com/file/
Γιώτα Πούλου
Ανεξάρτητη Βουλευτής Βοιωτίας
Μέλος του Κινήματος Δημοκρατίας