Τις γερμανικές αποζημιώσεις έθεσε από το Δίστομο ο Παύλος Πολάκης

 

Στο Δίστομο βρέθηκε σήμερα ο βουλευτής Χανίων και υποψήφιος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ, Παύλος Πολάκης, ο οποίος παραβρέθηκε στις εορταστικές εκδηλώσεις για την επέτειο του ΟΧΙ.

Παρακολούθησε την παρέλαση μαζί με το Δήμαρχο Γιάννη Σταθά και στη συνέχεια επισκέφθηκε το Μουσείο Θυμάτων Ναζισμού και το Μαυσωλείο των σφαγιασθέντων.

Σε γραπτή δήλωση του αναφέρεται στη Σφαγή του Διστόμου και στη διεκδίκηση των γερμανικών αποζημιώσεων.

Συγκεκριμένα αναφέρει:

Γιορτάζουμε σήμερα το ΟΧΙ του Ελληνικού Λαού στο ιταμό τελεσίγραφο του φασίστα Μουσολίνι.
Τιμάμε τον ηρωικό αγώνα του στρατού μας που έριξε στη θάλασσα τους υπερόπτες φασίστες Ιταλούς, την αυτοθυσία της γυναίκας της Πίνδου κι ολόκληρου του Ελληνικού Λαού που άλλαξε τα δεδομένα του πολέμου.
Υποκλινόμαστε στην Εθνική μας Αντίσταση, την τιμή και τη δόξα του Λαού μας, που αγωνίστηκε και θυσιάστηκε όσο ελάχιστοι Λαοί για να συντριβεί η πανούκλα του ναζισμού – φασισμού.
Κλίνουμε ευλαβικά το γόνυ στους ήρωες και μάρτυρές μας, στα θύματα της ναζιστικής και φασιστικής θηριωδίας στη διάρκεια της βάρβαρης τριπλής Κατοχής της Πατρίδας μας.


Από το μαρτυρικό και ηρωικό Δίστομο των 228 σφαγιασθέντων από το γερμανικό στρατό κατοχής, εκφράζω την ολόθερμη στήριξή μου στον δίκαιο και ιερό αγώνα για τη διεκδίκηση των γερμανικών Αποζημιώσεων και Επανορθώσεων, την έντοκη επιστροφή του κατοχικού δανείου και τον επαναπατρισμό των κλαπέντων και λεηλατηθέντων αρχαιολογικών θησαυρών. Και αξιώνουμε από την κυβέρνηση να εκτελέσει άμεσα την ιστορική και αμετάκλητη απόφαση της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου του 2000 αποδίδοντας Δικαιοσύνη κι Αποζημίωση στα θύματα της Σφαγής του Διστόμου!

Καλώ την Πρόεδρο της Δημοκρατίας και τον Πρωθυπουργό να θέσουν, ως οφείλουν, στον Γερμανό Πρόεδρο κ. Στάινμαγιερ, με ρητό και ξεκάθαρο τρόπο, το θέμα των αξιώσεων της Ελλάδας έναντι της Γερμανίας σύμφωνα με την απόφαση της Βουλής των Ελλήνων της 17ης Απριλίου 2019.
Αξιώσεων απαράγραπτων και θεμελιωμένων στο Δίκαιο και την Ιστορία (εναλλακτικά: στους ποταμούς αίματος του Ελληνικού Λαού)!

Απαιτούμε να κλείσουν άμεσα τα «ελληνογερμανικά» ιδρύματα που προωθούν την παραχάραξη της Ιστορίας και την υπονόμευση της διεκδίκησης των γερμανικών οφειλών.
Σήμερα, 80 χρόνια μετά τη μάχη που έδωσε η ανθρωπότητα απέναντι στο τέρας του φασισμού, ζούμε ξανά υπό την απειλή ενός γενικευμένου πολέμου. Η Ρωσο-Ουκρανική σύγκρουση συμπλήρωσε κιόλας 2,5 χρόνια από την κορύφωση της που ήρθε με την εισβολή των Ρώσων στο Ουκρανικό έδαφος, τον Φεβρουάριο του 2022.

ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ

 

Εργατικό ατύχημα καταγγέλλει το Εργατικό Κέντρο Θήβας:

Την Πέμπτη 24-10-2024 κατά την διάρκεια της νυχτερινής βάρδιας συνέβη σοβαρό εργατικό ατύχημα με ανυψωτικό μηχάνημα (ΚΛΑΡΚ) στην εταιρεία Δ. ΚΟΡΩΝΑΚΗΣ ΑΕ. Θα πρέπει να επισημάνουμε ότι ο εργαζόμενος, που τραυματίστηκε, σύμφωνα με πληροφορίες μας, δεν είχε την απαιτούμενη άδεια χειριστή σύμφωνα με το ΠΔ 113/2012.

Δυστυχώς συνεχίζονται τα σοβαρά ατυχήματα με τα ΚΛΑΡΚ και η κυβέρνηση μαζί με το αρμόδιο Υπουργείο Ανάπτυξης αδιαφορούν και νομοθετούν, νομιμοποιώντας την χρήση αυτών των μηχανημάτων από μη αδειούχους χειριστές.

Καλούμε το αρμόδιο Υπουργείο να καταργήσει άμεσα την διάταξη για τα ανυψωτικά μηχανήματα μέχρι 2,5 τόνους για να σταματήσουν τα συνεχή ατυχήματα που πολλές φορές είναι θανατηφόρα. Επίσης να διερευνηθούν τα αίτια του ατυχήματος από το ΤΕΑΥΕ Βοιωτίας.

Εκφράζουμε την θλίψη μας για τον τραυματισμό ενός νέου ανθρώπου και ευχόμαστε την γρήγορη αποκατάσταση της υγείας του.

Αυξημένα μέτρα τροχαίας σε όλη την επικράτεια κατά τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου

Η εφαρμογή των μέτρων αποσκοπεί στην βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων

 Κατά την εορταστική περίοδο θα ισχύουν οι απαγορεύσεις κίνησης φορτηγών αυτοκινήτων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 3,5 τόνων

 Η Ελληνική Αστυνομία, ενόψει του εορτασμού της 28ης Οκτωβρίου, λαμβάνει αυξημένα μέτρα τροχαίας και τροχονομικής αστυνόμευσης κατά το διάστημα από 25 έως 28 Οκτωβρίου 2024, σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας, για την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών και την πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων.

 Ο σχεδιασμός πραγματοποιήθηκε με μέριμνα της Διεύθυνσης Τροχαίας Αστυνόμευσης του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας και περιλαμβάνει τις βασικές κατευθύνσεις για την ανάπτυξη των μέτρων σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας, καθώς και τις επιμέρους παρεμβάσεις, με βάση τα τοπικά προβλήματα και τις ιδιαίτερες κυκλοφοριακές συνθήκες που επικρατούν, ανά ευρύτερη περιοχή ή περιφέρεια.

 Παράλληλα, ο σχεδιασμός προβλέπει τη διάθεση των αναγκαίων πόρων για την υλοποίηση των μέτρων, καθώς και τον απαιτούμενο συντονισμό και εποπτεία των εμπλεκομένων Υπηρεσιών, προκειμένου να επιτευχθούν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

 Καθ’ όλη τη διάρκεια εφαρμογής των μέτρων, θα βρίσκονται σε αυξημένη επιχειρησιακή ετοιμότητα τόσο το προσωπικό όσο και τα μέσα της Ελληνικής Αστυνομίας, κυρίως των Υπηρεσιών Τροχαίας Αστυνόμευσης. Συγκεκριμένα, θα διατεθούν περιπολικά, μοτοσικλέτες και συμβατικά οχήματα, με το ανάλογο προσωπικό και εξοπλισμό για την αποτελεσματική αστυνόμευση του οδικού δικτύου της χώρας.

 Τα μέτρα οδικής ασφάλειας στοχεύουν στην προληπτική και αποτρεπτική παρουσία, αλλά και στη διενέργεια τροχονομικών ελέγχων και ελέγχου μέθης (αλκοτέστ) για την αντιμετώπιση των «επικίνδυνων» παραβάσεων, που αποτελούν τις βασικότερες αιτίες, κυρίως των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων.

 Τα κεντρικά σημεία του σχεδιασμού περιλαμβάνουν:

·         αστυνόμευση του οδικού δικτύου κατά τομείς, βάσει των ιδιαίτερων κυκλοφοριακών συνθηκών κάθε περιοχής,

·         αυξημένη αστυνομική παρουσία και ενισχυμένη αστυνόμευση των σημείων του οδικού δικτύου, όπου παρατηρείται συχνότητα πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων,

·         αυξημένα μέτρα τροχαίας αστυνόμευσης στις εισόδους-εξόδους μεγάλων αστικών κέντρων, όπου παρατηρείται μεγάλη κίνηση οχημάτων,

·         έγκαιρη εξασφάλιση συνεργασίας και συντονισμού με όλους τους συναρμόδιους Φορείς – Υπηρεσίες, όπου αυτό απαιτείται,

·         ρύθμιση της κυκλοφορίας με πεζούς τροχονόμους, σε βασικές διασταυρώσεις, για την αποφυγή κυκλοφοριακής συμφόρησης,

·         συγκρότηση συνεργείων γενικών και ειδικών τροχονομικών ελέγχων (ιδιαίτερα για τη βεβαίωση επικίνδυνων παραβάσεων καθώς και παραβάσεων που βάσει στατιστικών στοιχείων ευθύνονται για την πρόκληση σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων όπως υπερβολική ταχύτητα, οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, αντικανονική προσπέραση, κ.λπ., χρήση κινητών τηλεφώνων κατά την οδήγηση, μη χρήση προστατευτικού κράνους – ζώνης, φθαρμένα ελαστικά),

·         αυξημένα μέτρα τροχαίας σε χώρους όπου παρατηρείται μαζική διακίνηση επιβατών (αεροδρόμια, λιμάνια, σταθμοί, κ.λπ.),

·         κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τόπους που θα πραγματοποιηθούν εορταστικές εκδηλώσεις,

·         έλεγχοι για αυθαίρετη κατάληψη δημόσιων χώρων και τμημάτων οδών και πεζοδρομίων για την εξασφάλιση θέσεων στάθμευσης και

·         ενημέρωση των πολιτών μέσω των αρμοδίων Υπηρεσιών επικοινωνίας του Σώματος, σε κάθε περίπτωση που καθίσταται αναγκαία η ευρεία πληροφόρηση του κοινού για την ύπαρξη τυχόν κυκλοφοριακών και άλλων προβλημάτων.

Σημειώνεται ότι, κατά την εορταστική περίοδο, θα ισχύουν οι απαγορεύσεις κίνησης φορτηγών μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 3,5 τόνων.

Η Ελληνική Αστυνομία, με αφορμή την επικείμενη εορταστική περίοδο, υπενθυμίζει και πάλι σε όλους τους οδηγούς και τους χρήστες του οδικού δικτύου ότι, η οδική ασφάλεια είναι υπόθεση όλων μας.

Στο πλαίσιο αυτό συνιστά στους πολίτες:

·         Πριν ταξιδέψουν να κάνουν τεχνικό έλεγχο στο όχημά τους και να ενημερώνονται για την κατάσταση του οδικού δικτύου και τις καιρικές συνθήκες.

·         Να είναι ιδιαιτέρα προσεκτικοί κατά την οδήγηση και να τηρούν τους κανόνες του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

·         Να σέβονται τις οδικές σημάνσεις και να συμμορφώνονται στις υποδείξεις των τροχονόμων.

·         Να μη χρησιμοποιούν κατά την οδήγηση κινητά τηλέφωνα ή άλλες συσκευές που αποσπούν την προσοχή τους.

·         Να μην καταναλώνουν οινοπνευματώδη ποτά, εφόσον πρόκειται να οδηγήσουν.

·         Να προστατεύουν τα παιδιά που επιβαίνουν στο όχημα, κάνοντας χρήση των παιδικών καθισμάτων.

·         Να «φορούν» απαραίτητα τις ζώνες ασφαλείας, όπως και τα κράνη στις μοτοσικλέτες.

·         Να μην υπερεκτιμούν τις οδηγικές τους ικανότητες και τις τεχνικές δυνατότητες των οχημάτων τους.

·         Να σέβονται και να προστατεύουν τους συνεπιβάτες και τους συνανθρώπους τους που χρησιμοποιούν το οδικό δίκτυο, οδηγώντας το όχημά τους με υπευθυνότητα και περίσκεψη.

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 3,5 τόνων κατά τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου

Κατά την περίοδο του εορτασμού η Ελληνική Αστυνομία θα λάβει αυξημένα μέτρα τροχαίας σε όλη την επικράτεια

 Για την ασφαλέστερη κίνηση των οχημάτων και τη βελτίωση της οδικής κυκλοφορίας κατά τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου 2024, εκτός των μέτρων διευκόλυνσης και κυκλοφορίας, που θα ληφθούν σε τοπικό επίπεδο, θα ισχύσει και απαγόρευση κυκλοφορίας όλων των φορτηγών αυτοκινήτων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 3,5 τόνων, στα τμήματα των αυτοκινητοδρόμων και εθνικών οδών, ως κατωτέρω:

 1. Την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου, από ώρα 16:00’ έως 22:00’ και το Σάββατο 26 Οκτωβρίου, από ώρα 08:00’ έως 13:00’:

(α) Στον αυτοκινητόδρομο Α8 (Αθήνα-Πάτρα) από τα Διόδια Ελευσίνας (Χ.Θ. 26+500) μέχρι τα Διόδια Ρίου (Χ.Θ. 199+660) στην κατεύθυνση προς Πάτρα.

(β) Στον αυτοκινητόδρομο Α1 (Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι), από τον κόμβο Αγ. Στεφάνου (Κρυονέρι) (Χ.Θ. 27+960) μέχρι τη διασταύρωση του Μπράλου (Χ.Θ. 203+065), από τον κόμβο Ροδίτσας (Λαμία) (Χ.Θ. 212+625) μέχρι τον κόμβο Ραχών Φθιώτιδας (Χ.Θ. 242+479), από τα διόδια Μακρυχωρίου (Χ.Θ. 374+291) μέχρι τον κόμβο Λεπτοκαρυάς (Χ.Θ. 410+359) στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη.

(γ) Στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης-Ν. Μουδανιών, από την γέφυρα Θέρμης έως τον κόμβο Ν. Μουδανιών (61,5 χλμ) στην κατεύθυνση προς Χαλκιδική.

(δ) Στον αυτοκινητόδρομο Α11 (Σχηματάρι - Χαλκίδα), από τη διασταύρωσή της με τον αυτοκινητόδρομο Α1 (Χ.Θ. 65+820) μέχρι την υψηλή γέφυρα Χαλκίδας (Χ.Θ. 12+300) στην κατεύθυνση προς Χαλκίδα.

(ε) Στην Εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Καβάλας, από το 11ο χλμ. (Χ.Θ.11+340) μέχρι τη διασταύρωση Λέων Αμφίπολης (Χ.Θ. 97 + 550) στην κατεύθυνση προς Καβάλα.

(στ) Στον αυτοκινητόδρομο Α5 (Ιόνια Οδός) από τη Γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου «Χαρίλαος Τρικούπης» (περιοχή Ρίου Χ.Θ. 1+558,47) έως το πέρας της Ιόνιας Οδού (Χ.Θ. 200+991) στην κατεύθυνση προς Ιωάννινα.

(ζ) Στον αυτοκινητόδρομο Α7 (Κεντρικής Πελοποννήσου), από τον Α/Κ Κορίνθου (Χ.Θ. 85+300) έως τον Ισόπεδο Κυκλικό Κόμβο Σπάρτης (Χ.Θ. 240+800) (Περιμετρική Καλαμάτας) στην κατεύθυνση προς Καλαμάτα.

(η) Στον αυτοκινητόδρομο Α71 (Λεύκτρο-Σπάρτη) από τον Α/Κ Λεύκτρου (0+000) έως τον Α/Κ Σπάρτης (Χ.Θ. 45+000) στην κατεύθυνση προς Σπάρτη.

(θ) Στην Εθνική Οδό Ιωαννίνων - Άρτας -Αντιρρίου στην κατεύθυνση προς Αντίρριο.

(ι) Στην Εθνική οδό Θεσσαλονίκης  - Πολύγυρου (Ε.Ο.16), από την γέφυρα Θέρμης έως τα όρια της Π.Ε. Θεσσαλονίκης (κόμβος Αγίας Αναστασίας) στην κατεύθυνση προς Πολύγυρο.

 2. Τη Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2024, από ώρα 16:00’ έως 23:00’:

(α) Στον αυτοκινητόδρομο Α8 (Αθήνα-Πάτρα), από τα Διόδια Ρίου (Χ.Θ. 199+660) μέχρι τα Διόδια Ελευσίνας (Χ.Θ. 26+500) στην κατεύθυνση προς Αθήνα.

(β) Στον αυτοκινητόδρομο Α1 (Αθήνα- Θεσσαλονίκη- Εύζωνοι), στο ρεύμα προς Αθήνα, από τον κόμβο Λεπτοκαρυάς (Χ.Θ. 410+359) μέχρι τα διόδια Μακρυχωρίου (Χ.Θ. 374+291), από τον κόμβο Ραχών Φθιώτιδας (Χ.Θ. 242+479) μέχρι κόμβο τον κόμβο Ροδίτσας (Λαμία) (Χ.Θ. 212+625), και από τη διασταύρωση του Μπράλου (Χ.Θ. 203+065) μέχρι τον κόμβο Αγ. Στεφάνου (Κρυονέρι) (Χ.Θ. 27+960) στην κατεύθυνση προς Αθήνα.

(γ) Στην Εθνική Οδό Ν. Μουδανιών - Θεσσαλονίκης από κόμβο Ν. Μουδανιών (61,5 χλμ) έως την αερογέφυρα Θέρμης στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη.

(δ) Στον αυτοκινητόδρομο Α11 (Σχηματάρι - Χαλκίδα), από την υψηλή γέφυρα Χαλκίδας (Χ.Θ. 12+300) μέχρι τη διασταύρωσή της με τον αυτοκινητόδρομο Α1 (Χ.Θ. 65+820) στην κατεύθυνση προς Αθήνα.

(ε) Στην Εθνική Οδό Καβάλας - Θεσσαλονίκης από τη διασταύρωση Λέων Αμφίπολης (Χ.Θ. 97+550) μέχρι το 11ο χλμ. (Χ.Θ.11+340) αυτής στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη.

(στ) Στον αυτοκινητόδρομο Α5 (Ιόνια Οδός), από το πέρας της Ιόνιας Οδού (Χ.Θ. 200+991) έως τη Γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου «Χαρίλαος Τρικούπης» (περιοχή Ρίου Χ.Θ. 1+558,47) στην κατεύθυνση προς Ρίο.

(ζ) Στον αυτοκινητόδρομο Α7 (Κεντρικής Πελοποννήσου), από τον Ισόπεδο Κυκλικό Κόμβο Σπάρτης (Χ.Θ. 240+800) (Περιμετρική Καλαμάτας) έως τον Α/Κ Κορίνθου (Χ.Θ. 85+300) στην κατεύθυνση προς Αθήνα.

(η) Στον αυτοκινητόδρομο Α71 (Λεύκτρο-Σπάρτη), από Α/Κ Σπάρτης (Χ.Θ. 45+000) έως τον Α/Κ Λεύκτρου (0+000) στην κατεύθυνση προς Λεύκτρο.

(θ) Στην Εθνική Οδό Ιωαννίνων - Άρτας -Αντιρρίου στην κατεύθυνση προς Ιωάννινα.

(ι) Στην Εθνική οδό Θεσσαλονίκης  - Πολύγυρου (Ε.Ο.16), από τα όρια της Π.Ε. Θεσσαλονίκης (κόμβος Αγίας Αναστασίας) έως την γέφυρα Θέρμης στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη.

 3. Εξαιρούνται της απαγόρευσης κυκλοφορίας:

(α) Τα οχήματα που προσφέρουν οδική βοήθεια, σύμφωνα με ν. 3651/2008, τα φορτηγά αυτοκίνητα των ΕΛΤΑ, τα φορτηγά αυτοκίνητα των εταιρειών διανομής τύπου, τα φορτηγά αυτοκίνητα δημοσίας (Φ.Δ.Χ.) και ιδιωτικής χρήσης (Φ.Ι.Χ.) που μεταφέρουν ζώντα ζώα, ευπαθή τρόφιμα όπως αυτά αναφέρονται στη διεθνή συμφωνία ΑΤΡ (άρθρο 3 του Κεφαλαίου ΙΙ της υπ’ αρ. 50786/3319/2014 κοινής υπουργικής απόφασης (Β’ 2418), εφόσον το ποσοστό του φορτίου των παραπάνω προϊόντων που μεταφέρονται είναι τουλάχιστον το 10% του ωφέλιμου φορτίου.

(β) Τα γερανοφόρα οχήματα εφόσον παρέχουν έργο οδικής βοήθειας σύμφωνα με τα άρθρα 1 και 6 του ν.3651/2008 (ΦΕΚ Α 44/18.03.2008) και δεν μεταφέρουν άλλα υλικά ή εξοπλισμό πέρα των αναγκαίων για την παροχή υπηρεσιών για το έργο της οδικής βοήθειας και διαθέτουν έγγραφα ή σχετική ηλεκτρονική ενημέρωση για το κατεπείγοντος της αποστολής τους για την παροχή της οδικής βοήθειας.

(γ) Τα βυτιοφόρα οχήματα μεταφοράς νερού (υδροφόρα) όταν αυτά κινούνται για την αντιμετώπιση δασικών πυρκαγιών.

(δ) Τα φορτηγά οχήματα (ψυγεία) δημοσίας (Φ.Δ.Χ.) και ιδιωτικής χρήσης (Φ.Ι.Χ.) που μεταφέρουν νωπά οπωροκηπευτικά προϊόντα.

(ε) Τα φορτηγά οχήματα που μεταφέρουν υποπροϊόντα ζωικής προέλευσης για αδρανοποίηση, σύμφωνα με τον κανονισμό ΕΚ 1069/2009, εφόσον διαθέτουν σχετική άδεια από τη Διεύθυνση Κτηνιατρικής της οικείας Περιφέρειας και συνοδεύονται από το προβλεπόμενο εμπορικό έγγραφο.

(στ) Τα φορτηγά οχήματα των Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας (ΔΕΔΔΗΕ, ΑΔΜΗΕ, ΟΤΕ, Φυσικό Αέριο, κ.λπ.) όταν κινούνται για αποκατάσταση έκτακτων βλαβών των δικτύων τους και μόνο εφόσον συνοδεύονται από έγγραφη εντολή του οικείου οργανισμού.

(ζ) Τα βυτιοφόρα οχήματα που μεταφέρουν καύσιμα για τον ανεφοδιασμό μέσων πυρόσβεσης, εφόσον αυτό αποδεικνύεται από κατάλληλα έγγραφα ή παραστατικά.

(η) Τα φορτηγά οχήματα μεταφοράς εξοπλισμού μουσικών και θεατρικών παραστάσεων και τα φορτηγά οχήματα που χρησιμοποιούνται για την εκτέλεση και μεταφορά εξοπλισμού για την κάλυψη τηλεοπτικών και κινηματογραφικών γεγονότων.

(θ) Τα φορτηγά αυτοκίνητα που μεταφέρουν οξυγόνο για ιατρικούς σκοπούς.

(ι) Τα μηχανήματα έργου των ΔΕΣΕ και τα φορτηγά οχήματα που χρησιμοποιούνται για την αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών, μετά από αίτημα της αρμόδιας υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας και με σχετική απόφαση της κατά τόπου αρμόδιας Διεύθυνσης Τροχαίας.

(ια) Τα οχήματα έκτακτης ανάγκης.

(ιβ) Τα φορτηγά οχήματα και μηχανήματα έργου των εταιρειών παραχώρησης που διαχειρίζονται τους αυτοκινητόδρομους και των υπεργολάβων τους προκειμένου να εκτελούν απρόσκοπτα το έργο που τους έχει ανατεθεί.

(ιγ) Τα φορτηγά οχήματα του Οργανισμού "Το Χαμόγελο του Παιδιού".

(ιδ) Τα φορτηγά οχήματα μεταφοράς αγωνιστικών αυτοκινήτων και τα φορτηγά οχήματα διασκευασμένα σε αυτοκινούμενα επισκευής - συντήρησης (service) παροχής βοήθειας σε αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Δήλωση Πούλου για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων και το πρόστιμο στη ΝΔ

 

‘Με την Απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, επιβεβαιώθηκε η εμπλοκή στελεχών της Νέας Δημοκρατίας στη διαρροή και χρήση των προσωπικών δεδομένων πολιτών” αναφέρει, σε γραπτή δήλωση της η βουλευτής Βοιωτίας και τομεάρχης Εσωτερικών του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώτα Πούλου.

Συγκεκριμένα αναφέρει: 

Με την τελευταία Απόφαση της Αρχής επιβάλλονται πρόστιμα ύψους 40.000 ευρώ στο κόμμα της Νέας Δημοκρατίας, 10.000 ευρώ στον πρώην γραμματέα Αποδήμων της ΝΔ κ. Θεοδωρόπουλο και 10.000 ευρώ στον πρώην Οργανωτικό Γραμματέα Αυτοδιοίκησης και Διαχείρισης Κρίσεων της ΝΔ κ. Κορομηλά, τον οποίο μάλιστα είχε κατονομάσει ο κ. Θεοδωρόπουλος.

Επιβεβαιώνεται, για μία ακόμη φορά, ότι η Νέα Δημοκρατία θεωρεί το κράτος ιδιοκτησία της και ότι μαζί με το αρμόδιο υπουργείο Εσωτερικών ευθύνεται απόλυτα για τη διαρροή των δεδομένων. Για αυτό, άλλωστε, η Αρχή έχει ήδη επιβάλει βαριά  πρόστιμα 400.000 ευρώ στο Υπουργείο Εσωτερικών και 40.000 ευρώ στην κ. Ασημακοπούλου. Είναι προκλητικός ο ισχυρισμός της ΝΔ ότι οι αυτουργοί της διαρροής έδρασαν αποκλειστικά ως φυσικά πρόσωπα. Με ποιο κίνητρο, άραγε; Για προσωπικούς λόγους και για ίδιον όφελος; Ή μήπως, καθώς όλοι οι εμπλεκόμενοι είναι υψηλόβαθμα στελέχη της ΝΔ, καταχράστηκαν τα δεδομένα για εκλογικά κομματικά οφέλη;

Τελικά, όποια πέτρα και να σηκώσει κανείς σε αυτήν την υπόθεση, τη ΝΔ θα βρει από κάτω!

Η πολιτική διάσταση αυτής της υπόθεσης δεν τελειώνει εδώ. Συνεχίζουμε να απαιτούμε λογοδοσία, διαφάνεια και απαντήσεις από το αρμόδιο Υπουργείο Εσωτερικών και τη ΝΔ στα ερωτήματα που παραμένουν αναπάντητα:

– Μέσω ποιας διαδρομής απέκτησε τα στοιχεία των εκλογέων εξωτερικού ο κ. Κορομηλάς;

– Πού κατέληξε η ΕΔΕ που διατάχθηκε στο ΥΠΕΣ πριν έξι μήνες;

– Ποια κενά ασφαλείας εκμεταλλεύτηκαν οι αυτουργοί της διαρροής των δεδομένων των εκλογέων;

– Πώς διασφαλίζεται ότι δεν θα επαναληφθούν ανάλογα φαινόμενα σε μελλοντικές εκλογικές διαδικασίες;

– Και ποιος τελικά θα πληρώσει το πρόστιμο των 400.000 ευρώ που έχει επιβάλει η Αρχή στο ΥΠΕΣ, καθώς και τις αποζημιώσεις που κατά πάσα βεβαιότητα θα επιδικαστούν στους 140 πολίτες που προσέφυγαν στη Δικαιοσύνη κατά του Ελληνικού Δημοσίου;  

 Ελπίζουμε ότι η κυβέρνηση δεν θα φορτώσει και αυτό το βάρος στους Έλληνες φορολογούμενους!

Στερεά: απαγορεύεται η διακίνηση ζώων χωρίς έγγραφη άδεια των Κτηνιατρικών Υπηρεσιών

 Μετά την επιβεβαίωση κρούσματος ευλογιάς των προβάτων στις Περιφέρειες Πελοποννήσου και Θεσσαλίας

απαγορεύονται από 23/10/2024 και έως 31/10/2024, όλες οι μετακινήσεις για βόσκηση, πάχυνση, αναπαραγωγή και σφαγή, αιγοπροβάτων καθώς και των βοοειδών που προέρχονται από εκτροφές συνδεδεμένες υγειονομικά με εκτροφές αιγοπροβάτων, είτε στεγάζονται εντός του ίδιου οικοπέδου, είτε στεγάζονται σε διαφορετικό οικόπεδο αλλά χρησιμοποιούν το ίδιο προσωπικό, κοινά οχήματα ή
εξοπλισμό, σε όλη την επικράτεια της χώρας.

Ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος εξέδωσε ανακοίνωση τονίζοντας ότι οι Κτηνιατρικές Αρχές έχουν τεθεί σε επιφυλακή για την αποφυγή εξάπλωσης της
νόσου.
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούνται όλοι οι ενδιαφερόμενοι να έρχονται σε επαφή με το Κτηνιατρείο της Περιοχής τους.

ΤΜΗΜΑ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ Π.Ε ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ :2231352434, 2231352459, 2231352450, 2231351418, 2236043232

ΤΜΗΜΑ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ Π.Ε ΒΟΙΩΤΙΑΣ :2261350153, 2261650168

ΤΜΗΜΑ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ Π.Ε ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ :2237080258, 2237080260
ΤΜΗΜΑ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ Π.Ε ΦΩΚΙΔΑΣ :2265352717, 2634051801
ΤΜΗΜΑ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ Π.Ε ΕΥΒΟΙΑΣ :2221353900, 221353541, 2221353595

Η ευλογιά είναι νόσημα υψηλής μεταδοτικότητας που οφείλεται σε ιό και προσβάλλει τα πρόβατα και τις αίγες. Στη χώρα μας, μέχρι τώρα συμπτώματα παρατηρούνται κυρίως στα πρόβατα, ωστόσο και οι αίγες μπορούν να μολυνθούν. Χαρακτηρίζεται από την εμφάνιση δερματικών αλλοιώσεων που είναι πιο εμφανείς στο κεφάλι, το πρόσωπο και γενικά στα άτριχα μέρη του σώματος (μασχάλες, κοιλιά, εσωτερικό μέρος της ουράς, μαστό, γεννητικά όργανα).

Η ασθένεια δεν προσβάλλει τον άνθρωπο.

Κλειστό για 7 μέρες το Δημοτικό Στάδιο Αλιάρτου

 

Κλειστό λόγω εργασιών θα παραμείνει το Δημοτικό Στάδιο Αλιάρτου για τις επόμενες 7 ημέρες.

Θα γίνονται εργασίες επισποράς και αμμοδιανομής στο φυσικό χλοοτάπητα του Σταδίου, με στόχο την αναβάθμιση του.

Συγκεκριμένα θα είναι κλειστό:
– από Τετάρτη 23 Οκτωβρίου
– έως και Τετάρτη 30 Οκτωβρίου

Στην Αντίκυρα τα Προκριματικά του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Πυγμαχίας Ανδρών 2024, με συνδιοργανωτή τον Δήμο ΔΑΑ.

 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΥΓΜΑΧΙΑ :Μια ενδιαφέρουσα αθλητική εκδήλωση πανελληνίου ενδιαφέροντος διοργανώνεται στο Δημοτικό Κλειστό Γυμναστήριο Αντίκυρας, 8-11 Νοεμβρίου! 

    Πρόκειται για τα Προκριματικά του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Πυγμαχίας Ανδρών 2024, που συνδιοργανώνουν η Ελληνική Ομοσπονδία Πυγμαχίας, ο Δήμος Διστόμου, Αράχωβας, Αντίκυρας και η Α.Ψ. Λέσχη ΜΕΔΕΩΝ Άσπρων Σπιτιών Παραλίας Διστόμου, που διατηρεί και σχετικό Τμήμα.

    Να θυμίσουμε ότι  αντίστοιχη περσινή διοργάνωση  έγινε πάλι στην Αντίκυρα, με επιτυχία. Πυγμάχοι, Προπονητές και συνοδοί διέμειναν σε Αντίκυρα και Δίστομο, ενώ το σύνολο σχεδόν την αποστολής είχε επισκεφθεί το Μαυσωλείο Θυμάτων Ναζισμού Διστόμου και είχαν ενημερωθεί από τον Δήμαρχο Ιωάννη Σταθά για την σφαγή από τους Ναζί 228 Διστομιτων το 1944 και τον αγώνα για Αποζημίωση.

    Η αναγνώριση αυτή από την αθλητική κοινότητα δίνει κύρος στις αθλητικές υποδομές του Δήμου ΔΑΑ.Να σημειωθεί ότι το Δημοτικό Κλειστό Γυμναστήριο Διστομου, όπου παλιότερα είχε φιλοξενήσει για προετοιμασία την εθνικη Γυναικών Βόλλεϋ, από πέρυσι, ανακαινισμένο, αποτελεί την έδρα της ομάδας Μπάσκετ του Εθνικού Λιβαδειάς BC , που συμμετέχει στην National League 1. Ενα πρωτάθλημα στις ομάδες του οποίου συμμετέχουν γνωστοί  διεθνείς μπασκετμπολίστες της πρώτης κατηγορίας όπως Φώτσης, Παππάς , Κυρίτσης κ.α.Επισης στην Παραλία Διστόμου σε συνεργασία με την Κολυμβητική Ομοσπονδία και τον Δήμο ΔΑΑ έχουν γίνει σημαντικοί αγώνες πανελληνίου ενδιαφέροντος Ανοιχτής Θαλασση

Άμεση πρόσληψη με 12μηνη εργασία των 2.500 εποχικών πυροσβεστών

 Π. Χρηστίδης: Άμεση πρόσληψη με 12μηνη εργασία των 2.500 εποχικών πυροσβεστών                  Την επιτακτική ανάγκη να προσληφθούν με 12μηνη εργασία οι 2.500 εποχικοί πυροσβέστες, άνθρωποι πρώτης γραμμής, που σε λίγες μέρες λήγει οριστικά η σύμβασή τους, τόνισε ο Παύλος Χρηστίδης βουλευτής ΠΑΣΟΚ - Κινήματος Αλλαγής, σε ραδιοφωνική συνέντευξη που παραχώρησε στο βραδινό μαγκαζίνο του ΣΚΑΙ 100,3 με τον Βασίλη Κουφόπουλο.


«Δυόμισι χιλιάδες έμπειροι, εκπαιδευμένοι άνθρωποι που τους φωτογραφίζουν και τους καταγράφουν οι τηλεοράσεις κάθε καλοκαίρι εν ώρα καθήκοντος, δεν θα μπορούν του χρόνου να πάνε στη δουλειά τους με βάση τις ρυθμίσεις τις οποίες φέρνει η ΝΔ γιατί δεν αλλάζει τα ηλικιακά όρια. Μιλάμε ότι μένουν εκτός άνθρωποι 35, 36 και 37 ετών. Αυτό σημαίνει ότι όλη αυτή η εμπειρία, που έχει αποκτηθεί στο πεδίο, πηγαίνει στα σκουπίδια για να έρθουν ενδεχομένως άλλοι, οι οποίοι θα πρέπει να μάθουν τη δουλειά από την αρχή».

Ο βουλευτής αναφέρθηκε στον νόμο του ΠΑΣΟΚ του 2011, ο οποίος έδινε τη δυνατότητα σε περίπου 4.000 εποχικούς πυροσβέστες να μετατραπούν σε «πενταετούς υποχρέωσης», πρόταση την οποία έχει καταθέσει το κόμμα επανειλημμένως προς την κυβέρνηση της ΝΔ και παλαιότερα προς τον ΣΥΡΙΖΑ ώστε να αντιμετωπίσει τρέχοντα ζητήματα.

«Έχουμε ήδη 4.000 κενά στο Πυροσβεστικό Σώμα, τα οποία μπορούν κάλλιστα να καλύψουν οι εποχικοί. Πολλές φορές μάλιστα δεν λαμβάνουμε υπ' όψιν μας και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες εργάζονται. Υπάρχουν μελέτες οι οποίες κυκλοφορούν σε όλο τον πλανήτη που δείχνουν την επικινδυνότητα την οποία έχουν οι άνθρωποι αυτοί, το προσδόκιμο ζωής τους, τις πιθανές ασθένειες τις οποίες θα αντιμετωπίσουν κατά τη διάρκεια της ζωής τους και παρ' όλα αυτά δεν έχουν μέχρι στιγμής βαρέα ανθυγιεινά», πρόσθεσε.

Εξήρε, τέλος, το συνολικό έργο των πυροσβεστών, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «το πρόσωπο του πυροσβέστη, είναι ένα πρόσωπο το οποίο χαίρει απόλυτης αξιοπιστίας από την ελληνική κοινωνία και πρέπει η κυβέρνηση να του αποδώσει αυτά τα οποία του αξίζουν».


Ύπνος: Ειδικοί στη Βρετανία ζητούν την κατάργηση της αλλαγής ώρας δύο φορές τον χρόνο

Ο κιρκάδιος ρυθμός και ο ύπνος επηρεάζονται αρνητικά από τις αλλαγές, γι' αυτό έχει σημασία να ισχύει καθιερωμένη ώρα καθ' όλη τη διάρκεια του έτουςΜια ομάδα ερευνητών ύπνου από τη Βρετανική Εταιρεία Ύπνου καλεί την κυβέρνηση της Βρετανίας να καταργήσει τις αλλαγές της ώρας που πραγματοποιούνται δύο φορές τον χρόνο, λόγω των αρνητικών επιπτώσεων που έχουν στον ύπνο και την υγεία του κιρκάδιου ρυθμού.

Ο ύπνος επηρεάζεται θετικά από το φυσικό φως της ημέρας και αρνητικά από τις αλλαγές

Αφού εξέτασε τα διαθέσιμα επιστημονικά στοιχεία ότι η καλή λειτουργία του κιρκάδιου ρυθμού και ο ύπνος επηρεάζονται θετικά από το φυσικό φως της ημέρας και αρνητικά από τις αλλαγές της ώρας δύο φορές τον χρόνο και ιδίως όταν τα ρολόγια μετακινούνται μπροστά την άνοιξη, η Βρετανική Εταιρεία Ύπνου συνιστά την κατάργηση των αλλαγών αυτών στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Σε δήλωσή της, που δημοσιεύεται στο περιοδικό «Journal of Sleep Research», η Εταιρεία «συνιστά ανεπιφύλακτα» η κανονική ώρα να ισχύει καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Η λέκτορας Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο του Strathclyde, Μέγκαν Κρόφορντ, σημειώνει ότι σε περίπτωση που επικρατήσει η θερινή ώρα όλο τον χρόνο, αυτό θα είναι «μια λανθασμένη ιδέα από την άποψη του ύπνου και της κιρκάδιας υγείας».

Ο παράγοντας του φυσικού φωτός

«Τα πρωινά είναι η ώρα που τα ρολόγια του σώματός μας έχουν τη μεγαλύτερη ανάγκη για φως για να παραμείνουν σε συγχρονισμό. Στα δικά μας γεωγραφικά πλάτη δεν υπάρχει πλεονάζον φως ημέρας για εξοικονόμηση κατά τους χειμερινούς μήνες και δεδομένης της επιλογής μεταξύ του φυσικού φωτός το πρωί και του φυσικού φωτός το απόγευμα, τα επιστημονικά στοιχεία ευνοούν το φως το πρωί» προσθέτει.

Ο Μάλκολμ βον Σαντζ, καθηγητής Χρονοβιολογίας στο Πανεπιστήμιο Northumbria και μέλος του ερευνητικού κέντρου Northumbria Centre for Sleep Research, εξηγεί ότι «ζητώντας να ισχύει η καθιερωμένη ώρα για όλο τον χρόνο, η Εταιρεία τονίζει ότι το φυσικό φως της ημέρας το πρωί είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της βέλτιστης ευθυγράμμισης των ρολογιών του σώματός μας με την ημέρα και τη νύχτα, η οποία είναι απαραίτητη για τον βέλτιστο ύπνο και τη συνολική υγεία».

Όπως εξηγεί, «η επαναφορά της μόνιμης καθιερωμένης ώρας θα σήμαινε ότι τα ρολόγια μας θα ήταν στενά ευθυγραμμισμένα με την ηλιακή ώρα και ενώ θα σήμαινε νωρίτερα ηλιοβασιλέματα το καλοκαίρι, θα υπήρχαν πρόσθετα οφέλη για την υγεία από τη βελτίωση του ύπνου και της κιρκάδιας ευθυγράμμισης, λόγω της αυξημένης έκθεσης στο πρωινό ηλιακό φως από το φθινόπωρο έως την άνοιξη.



Πότε επιστρέφει η χειμερινή ώρα και γυρνάμε τους δείκτες μία ώρα πίσω

 

Η χειμερινή ώρα διαδέχεται τη θερινή τα ξημερώματα της Κυριακής - Οι δείκτες του ρολογιού στις 4:00 το πρωί θα πρέπει να δείχνουν 3:00Η χειμερινή ώρα θα ξεκινήσει να ισχύει σε τρεις ημέρες, που σημαίνει ότι την Κυριακή τα ξημερώματα θα γυρίσουμε τους δείκτες του ρολογιού μας μία ώρα πίσω κερδίζοντας μία ώρα ύπνου.

Η εφαρμογή του μέτρου της θερινής ώρας λήγει στις 27 Οκτωβρίου σύμφωνα με σχετική οδηγία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της EE. Έτσι, τα ρολόγια στις 04:00 το πρωί θα πρέπει να δείχνουν 03:00 το πρωί.

Σχετικά με τη χειμερινή ώρα, η ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών αναφέρει:

«Σας υπενθυμίζουμε ότι, την Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2024, λήγει η εφαρμογή του μέτρου της θερινής ώρας, σύμφωνα με την Οδηγία 2000/84 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της EE 19/01/2001, σχετικά με τις διατάξεις για τη θερινή ώρα. Οι δείκτες των ρολογιών πρέπει να μετακινηθούν μία ώρα πίσω, δηλαδή από 04:00 π.μ. σε 03:00 π.μ.»

Η κατάργηση που ποτέ δεν ήρθε

Στην Ελλάδα η αλλαγή ώρας εφαρμόστηκε για πρώτη φορά το 1932 δοκιμαστικά. Από τις 6 Ιουλίου μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου οι δείκτες του ρολογιού μετακινήθηκαν μία ώρα μπροστά.

Το μέτρο υιοθετήθηκε αρχικά για λόγους εξοικονόμησης ενέργειας, ενώ σε πολλές χώρες προκαλεί πλέον έντονες αντιδράσεις. Οι επικριτές επικαλούνται επιστημονικές έρευνες που συνδέουν την αλλαγή της ώρας με ασθένειες του καρδιαγγειακού ή ανοσοποιητικού συστήματος, λόγω της διακοπής του βιολογικού κύκλου, ενώ παράλληλα υποστηρίζουν ότι δεν παρατηρείται πλέον οποιαδήποτε εξοικονόμηση ενέργειας.

Τον Μάρτιο του 2019 το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο είχε ψηφίσει υπέρ του τερματισμού της συγκεκριμένης πρακτικής από το 2021. «Η αλλαγή της ώρας πρέπει να καταργηθεί» είχε δηλώσει χαρακτηριστικά το 2018 ο τότε επικεφαλής της Κομισιόν Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, με το 84% όσων πήραν μέρος σε σχετική έρευνα να συμφωνεί να μπει τέλος σε αυτήν την πρακτική.

Όμως, η πανδημία και στη συνέχεια ο πόλεμος στην Ουκρανία πήγαν πίσω τον σχεδιασμό. Αυτή τη στιγμή δεν φαίνεται να υπάρχει επαρκής υποστήριξη για την πρόταση και σε αυτό το σημείο, δεν είναι σαφές πότε και αν η ΕΕ θα απαλλαγεί από αυτό το μέτρο.

Εκτός του μέτρου αλλαγής της ώρας βρίσκονται η Ισλανδία, η Λευκορωσία η οποία το σταμάτησε μετά το 2011 και υιοθέτησε μόνιμα τη θερινή ώρα για να συμβαδίσει με την αλλαγή που είχε κάνει αρχικά η Ρωσία. Από τις 27 Απριλίου 2011 και με διάταγμα του Ρώσου τότε προέδρου Ντμίτρι Μεντβέντεφ καθιερώθηκε η θερινή ώρα Μόσχας καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Ειδήσεις Σήμερα:

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ: Χρηματοδότηση 744.685 € για την υποστήριξη Φοιτητών με Αναπηρίες των Σχολών Θήβας, Άμφισσας και Καρπενησίου του Γεωπονικού Πανεπιστημίου

ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΕ Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΦΑΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ   Χρηματοδότηση  744.685 € για την υποστήριξη Φοιτητών με Αναπηρίες   των Σχολών Θήβας, Άμφισσας και Καρπενησίου     του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός υπέγραψε την απόφαση ένταξης του έργου: «Υποστήριξη παρεμβάσεων ισότιμης πρόσβασης ΑμεΑ και άλλες ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε Τμήματα του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας» στο Πρόγραμμα «ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ 2021-2027».

 Αντικείμενο του έργου είναι η υποστήριξη της λειτουργίας Μονάδας Ισότιμης Πρόσβασης ατόμων με αναπηρία και ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών και συγκεκριμένα στις ακαδημαϊκές μονάδες που εδρεύουν στις πόλεις Θήβα, Άμφισσα και Καρπενήσι της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.

 Οι παρεμβάσεις αυτές έχουν ως στόχο την ισότιμη και χωρίς αποκλεισμούς εκπαίδευση των Φοιτητών/τριών όλων των κύκλων σπουδών με Αναπηρία ή με Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες (ΦμεΑ& ΕΕΑ). Προβλέπονται μεταξύ άλλων τα εξής:

Ø  Καταγραφή Περιορισμών και Εμποδίων των ΦμεΑ& ΕΕΑ στις μετακινήσεις τους και προώθηση λύσεων για τη βελτίωση της προσβασιμότητας.

Ø  Ηλεκτρονική Προσβασιμότητα μέσω της κατάρτισης ΦμεΑ στη χρήση υπολογιστών.

Ø  Κατάρτιση και υποστήριξη προσωπικού και Εθελοντών φοιτητών για την υποστήριξη των ΦμεΑ& ΕΕΑ.

Ø 


Διερμηνεία και Μεταγραφή για την υποστήριξη της επικοινωνίας των φοιτητών με κώφωση ή βαρηκοΐα κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, των εργαστηρίων και των εξετάσεων.

Ø  Παραγωγή προσβάσιμων ακαδημαϊκών συγγραμμάτων σε διάφορους μορφότυπους.

Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο. Ηδημόσια δαπάνη ανέρχεται σε 744.685,50 ευρώ και καλύπτει πλήρως τον αρχικό προϋπολογισμό του έργου.